Warunki i koszty dostawy

Soczewki można odebrać:

  • Osobiście – odbiór bezpłatny w naszym salonie: Opole, ul. Reymonta 8a. Koszt 0,00 zł. Możliwość zapłaty gotówką lub kartą.
  • Za pośrednictwem kuriera lub Poczty.   Możliwa jest też forma płatności „za pobraniem”, czyli w momencie doręczania przesyłki. Koszt jednorazowej dostawy w firmie kurierskiej wynosi 12,99 zł w przypadku przedpłaty lub 17,99 zł w przypadku płatności przy odbiorze.
  • Koszt jednorazowej dostawy za pośrednictwem poczty wynosi  7 zł w przypadku przedpłaty lub 12,00 zł w przypadku płatności przy odbiorze.

Czas oczekiwania

Czas realizacji zamówienia jest określony indywidualnie dla każdego typu soczewek i jest podany przy opisie produktu. Orientacyjny czas dostawy jest liczony dla dni roboczych.

Zwrot towaru

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru do 14 dni od jego zakupu bez podania żadnej przyczyny (warunki te reguluje ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)

Aby dokonać zwrotu należy skontaktować się z naszym sklepem drogą mailową  lub telefonicznie tel. 601441410.

Soczewki należy zapakować w sposób nieobniżający ich wartości handlowej co oznacza, że blister, w którym są soczewki nie może być uszkodzony. 

Reklamacje produktu

Kupujący ma prawo do zwrotu soczewek w momencie przesłania wadliwych sztuk lub pomyłki przy wysyłce. 

Aby reklamacja mogła być rozpatrzona pozytywnie kupujący musi  przedstawić dowód zakupu tych konkretnych soczewek. Muszą być one przesłane w nieuszkodzonym blistrze lub pojemniczku z płynem, którzy zapobiegnie ich wysuszeniu podczas transportu, w innym wypadku będzie niemożliwe stwierdzenie pierwotnej wadliwości soczewek. 

W razie komplikacji zdrowotnych wynikających z zakupu konkretnej partii  soczewek sprzedający ma prawo pisemnego potwierdzenia od lekarza, że kupujący powinien nosić ten konkretny typ soczewek.

W przypadku stwierdzenia problemów zdrowotnych sprzedający ma prawo zażądać wglądu do dokumentacji medycznej.

Problemy z doręczeniem

W przypadku problemów z terminowością doręczenia lub zaginięcia przesyłki stwierdzonych  po stronie kuriera lub poczty jesteśmy  zobligowani najpierw dostosować się do wewnętrznych regulaminów i norm obowiązujących w tych firmach. Dopiero po zakończeniu tych procedur klient ma prawo zażądać pełnego zwrotu poniesionych kosztów zakupu.

Ceny:

- list polecony priorytetowy – przedpłata na konto – 7,00 zł

- list polecony priorytetowy – płatność przy odbiorze – 12,00 zł

- kurier – przedpłata na konto – 12,99 zł

- kurier – płatność przy odbiorze – 17,99 zł

- odbiór osobisty – płatność gotówką lub kartą w sklepie – 0,00 zł