Brak produktów
Podano ceny brutto (z VAT)
Soczewki można odebrać:
Czas oczekiwania
Czas realizacji zamówienia jest określony indywidualnie dla każdego typu soczewek i jest podany przy opisie produktu. Orientacyjny czas dostawy jest liczony dla dni roboczych.
Zwrot towaru
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru do 14 dni od jego zakupu bez podania żadnej przyczyny (warunki te reguluje ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)
Aby dokonać zwrotu należy skontaktować się z naszym sklepem drogą mailową lub telefonicznie tel. 601441410.
Soczewki należy zapakować w sposób nieobniżający ich wartości handlowej co oznacza, że blister, w którym są soczewki nie może być uszkodzony.
Reklamacje produktu
Kupujący ma prawo do zwrotu soczewek w momencie przesłania wadliwych sztuk lub pomyłki przy wysyłce.
Aby reklamacja mogła być rozpatrzona pozytywnie kupujący musi przedstawić dowód zakupu tych konkretnych soczewek. Muszą być one przesłane w nieuszkodzonym blistrze lub pojemniczku z płynem, którzy zapobiegnie ich wysuszeniu podczas transportu, w innym wypadku będzie niemożliwe stwierdzenie pierwotnej wadliwości soczewek.
W razie komplikacji zdrowotnych wynikających z zakupu konkretnej partii soczewek sprzedający ma prawo pisemnego potwierdzenia od lekarza, że kupujący powinien nosić ten konkretny typ soczewek.
W przypadku stwierdzenia problemów zdrowotnych sprzedający ma prawo zażądać wglądu do dokumentacji medycznej.
Problemy z doręczeniem
W przypadku problemów z terminowością doręczenia lub zaginięcia przesyłki stwierdzonych po stronie kuriera lub poczty jesteśmy zobligowani najpierw dostosować się do wewnętrznych regulaminów i norm obowiązujących w tych firmach. Dopiero po zakończeniu tych procedur klient ma prawo zażądać pełnego zwrotu poniesionych kosztów zakupu.
Ceny: